Nyt on tullut vähän takapakkia. Jotenkin on ollut vetämätön olo, ja nyt sitten olen flunssassa. Olen sitten levännyt ja päättänyt  piristää oloa suklaalla. Oli ihan pakko saada! Tuntui ettei muuten kyllä parane!

Ja piristihän se suklaa :) Tuli jotenkin heti parempi olo.
Mutta ajattelin sunnuntaina tai viim. maanantaina palata takaisin ruotuun. Tälläistä se elämä on välillä :) Kunhan vain yrittää päästä silti eteenpäin taas.

Flunssaa on muutenkin pyörinyt kaikilla lähipiirissä kauan ja nyt kummasti se vasta päätti iskeä. Minulla on muuten pieni ennustaja, mistä tiedän että nyt olen pöpön saanut ennen oireita!
Jos huuliherpeksestä jotain positiivista voi sanoa, niin se iskee juurikin päivää ennen kuumetta. Todella kummallista, käyköhän kenelläkään muulla näin?? Ilman syytä se puhkee minulle todella harvoin.

Että tälläistä tänään! Levollista perjantaita, minä ainakin möngin tämän päivän mukavasti sohvalla ja petissä. Ah, kera kylmän limsan. Light-versioisen..


Krooh..