Tässä sitä ollaan. 21v enkä mitään ole saavuttanut. Siis en ainakaan yhteiskunnan yleisten arvojen mielestä. Tai äidin.. taika kaikkien! :s

Olen peruskoulun suorittanut ammatiton nuori ahdistunut nainen. Vai tyttö? Kumpaan kategoriaan sitä menisi. Elikä siis kun tosissaan puhutaan niin laihtua pitäisi, hiuksia taas vähän huoltaa  ja muutenkin vähän paikkailla itseään. Naamakin kutiaa ja kukkii välillä ärsyttävästi. Onneksi meikillä kumminkin paikkaan sen äkkiä jos ihmisten ilmoille menen. Silti  todellakin huomaan 16v iloisen pirteän itseni johonkin aikoja sitten haihtuneen. Pitäisiköhän jotain jo alkaa tehdä ?

Olen kyllä yrittänyt. Kokeillut monenlaista mutta mikään ei ole ollut täysin minua.Taika hyväksi.

Tässä minä nyt olen, tyhjä pieni lautanen vieressä. Mutta tälläkertaa jokin on erillailla.. nimittäin oikeata kunnon salaattia söin! :D Olipa oikeastaan aikas hyvääkin. Tästäkö se nyt kaikki alkaa? Ensimmäinen askel, ensimmäinen porras

Tahdon niin saada elämäni kuntoon